Available for borrow.

( 1 / 1 unit )

Loan Duration (day): 7

Jodoh Sebelah Pintu

by Dekna Lee

Publisher - Lovenovel Enterprise

Category - General Novel

Mona Airawani bakal dijodohkan dengan lelaki yang penuh misteri bergelar Alang yang tidak pernah dilihat dengan mata kasarnya. Hubungan mereka hanya berlangsung melalui telefon, hanya suara tanpa rupa! “Janji yang awak gantikan tempat saya bila akad nikah nanti? Awak jabat tangan dengan tok kadi dan biar saya yang ambil tempat awak. Bersimpuh di belakang.” ~Encik Tunang Tubi. Namun begitu pertemuan pertama yang diatur terpaksa dibatalkan gara-gara terserempak dengan dua orang jirannya yang berperangai seperti hantu, Irfan dan Badrul. Dalam pada berperangai seperti hantu., Mona dikejutkan pula dengan sebuah kenyataan. Bakal tunangnya tidak jauh, terlalu dekat, malahan hanya sebelah pintu! Tapi siapa? Adakah si Badrul Syah yang suka mencari fasal? “Ganasnya akak. Tutup pintu guna kepala lutut.” ~Badrul Syah “Nak tutupkan mata orang dengan kepala lutut ni pun boleh.” ~Mona. Atau si Amirul Irfan yang tidak kurang celoparnya? “Ala, Mona, bolehlah... tadi tengok macam tak best. Bila tengok lidah Mona yang cute rasa aiskrim tu, automatik abang rasa...” ~Amirul Irfan Pap!! Tak sempat dia sambung, sudah terpacak aiskrim kon di atas kepala dia. “Automatik rasa sejuk kat atas kepala, kan?” ~Mona Airawani Setelah identiti misteri si tunang terbongkar, hati Mona Airawani mula dibelit perasaan bersalah kerana sering bersikap buruk terhadap lelaki itu. Apatah lagi benih cinta dan sayang cuba disemai sebaiknya demi kebahagiaan mereka berdua di masa hadapan. Namun ada resah kian berbelit dengan kehadiran orang ketiga yang datang mengganggu. Mampukah Mona dan si tunang dari sebelah pintu melalui cabaran-cabaran yang mendatang? Dan, siapa sebenarnya tunangan Mona Airawani?

Please login to borrow the book.



A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: book_limit

Filename: models/Mbooks.php

Line Number: 809

Backtrace:

File: /vhosts/d.elib.my/www/application/models/Mbooks.php
Line: 809
Function: _error_handler

File: /vhosts/d.elib.my/www/application/controllers/Book.php
Line: 137
Function: get_book_details

File: /vhosts/d.elib.my/www/index.php
Line: 297
Function: require_once